Nº 1. febrer/març 2000

Ingredients per a un nou sindicalisme

INDEX

- Coge el dinero y corre. Les retribucions de 2000 són insuficients per a mantindre el poder adquisitiu.
- L’Oferta Pública d’Ocupació: La proposta de l’STEPV-Iv.
- Revisa’t la nòmina. Totes les taules retributives per a 2000.
- Permisos i llicències. Quadres amb la normativa actualitzada.
- Excedències. Recull amb les referències legislatives.
- Allipebre. Informacions diverses sobre actualitat laboral.

dinero1.gif (10386 bytes)

Editorial

Fa fa més de vint anys que va aparèixer la revista ALL-I-OLI, òrgan de comunicació de l'STEPV. El mes de novembre passat en celebràrem l'aniversari amb l'edició d'un número especial, l'extra dels vint anys. En l’últim període, degut a l'ampliació del sindicat als sectors de Sanitat, de l'Administració autonòmica, estatal i local, ALL-I-OLI s'ha fet ressò d'aquesta diversificació i s’han editat diversos extres dedicats al personal de la Generalitat Valenciana, de la Sanitat o de l'Administració Local, entre d’altres.
Ara encetem una nova etapa, en la qual la nostra capçalera mare seguirà centrant-se sobretot a l'ensenyament, i naixem com ALLIOLI INTERSINDICAL, una nova publicació al servei dels treballadors i treballadores de les Administracions Públiques valencianes i del sector de la Salut.
Aquest primer número, però, és un especial per al personal de l'Administració de la Generalitat. Abordem en primer lloc dos temes claus: la negociació de les retribucions dels empleats de la Generalitat Valenciana i el desenvolupament de l’Oferta Pública d'Ocupació. Aquesta última qüestió s’aborda amb dos temes connexos, la promoció interna i el personal interí.
A l'interior d’ALLIOLI INTERSINDICAL es troben reunits d’altres temes, com la regulació actualitzada dels permisos i llicències (d'acord amb el nou decret de condicions de treball, D.34/99) i les dades de la nòmina de 2000. També hi ha, òbviament, notícies sindicals recents dins la secció Allipebre. En conjunt, aquesta recepta informativa de plats tradicionals -allioli, allipebre- s’ha condimentat, però, amb els ingredients d'un nou sindicalisme que va fent camí. El resultat resta a disposició dels comensals, que en són molts. Bon profit a tothom.

< anar a index intersindical / all-i-oli / ensenyament / sanitat / justícia / serveis públics >