Privatització dels serveis públics

Divendres 22 febrer: mobilitzacions del personal empleat públic

Els sindicats de la plataforma valenciana convoquen als empleats públics a mobilitzacions el proper 22 de febrer

20 / 02 / 2013 | Intersindical

Els sindicats de la Plataforma Valenciana UGT, CCOO, CSIF, INTERSINDICAL VALENCIANA, SATSE, CESM-CV, USAE, USO-CV, ANPE, SINDICAT LLIURE DE CORREUS, GESTHA I UCESHA convoquen aquesta mobilització mensual a les portes de tots els centres de treball contra les retallades i les polítiques d’ajustament.

- Contra el deteriorament del públic.
- Contra la reducció del personal que els presta i de les seves condicions laborals.
- Contra la pèrdua i privatització dels serveis públics.

Les concentracions / manifestacions per al mes de febrer estan convocades per al divendres, 22 de febrer, majoritàriament a les 10 hores, amb una durada prevista de mitja hora.

Amb aquestes noves accions, els sindicats pretenen defensar el paper dels serveis públics i la seva prestació a la ciutadania, així com dignificar el sector públic i als seus treballadors i treballadores.

Igualment, la Plataforma segueix denunciant el greu deteriorament en la prestació de serveis a causa de les retallades pressupostàries i el desmantellament sistemàtic del sector públic que conduiran a la privatització dels serveis i l’increment del seu cost final.

Els sindicats exigeixen a la Generalitat que rectifique i “torne al personal del sector públic les retallades que han patit, un cinc per cent de sou, la carrera professional i els sexennis, la jornada i salari complet al personal interí, la paga extra de desembre de 2012 i, sobretot, els llocs de treball perduts que repercuteixen en un mal servei a la ciutadania”.

Els sindicats de la Plataforma fan una crida al personal que presta els seus serveis al sector públic i a la ciutadania en general, perquè secunden majoritàriament aquestes noves mobilitzacions mensuals, tal com han fet fins ara.

Reclamacions contra la supressió de la paga de Nadal

Els sindicats de la Plataforma han iniciat ja els processos per recórrer al contenciós la retallada de la paga extra del personal funcionari i estatutari. Així mateix, s’ha coordinat la interposició dels conflictes col · lectius per al personal laboral.

Evangelina Martinez
28 / 02 / 2013 - 19:35

La solidaridad entre tod@s las personas que trabajamos en lo público ES NECESARIA. PERO, ¿¿PARA LAS Y LOS FUNCIONARIOS QUE ESTAREMOS TRABAJANDO MAÑANA DÓNDE ESTA LA INFORMACIÓN SOBRE LAS CONCENTRACIONES DE PROTESTA DE LOS VIERNES “NEGROS”??