Les seues despulles estaran exposades en el Tanatori Servisa de l’Avinguda de Tarongers a València. El dilluns, a les 17,30 hs, l’acomiadarem a l’església de Benimaclet

En memòria

Antoni Viñas Almenar

Un home bo, un amic entranyable,
una persona imprescindible

El seu record ens emociona
i el seu testimoni ens encoratja

Referent del moviment sindical a l’ensenyament i en la lluita
per les llibertats socials i nacionals al País Valencià

Antoni Vinyas i Almenar, membre del Secretariat Nacional de STEPV-Iv, ha faltat hui diumenge 28 de setembre.

Antoni era un històric del Sindicat des de la seua fundació en els anys 70. En aquests moments era membre de la seua direcció nacional, coordinador del sector d'Universitats, president de la Junta de Personal Docent i Investigador  i membre del Consell de Govern de la Universitat de València. També era membre del Consell Escolar Valencià.

Antoni Vinyas era un referent del moviment sindical a l'ensenyament, una d'eixes persones imprecindibles que s'ha caracteritzat pel seu compromís sindical i polític des de la seua joventut fins la seua mort. Un compromís en la lluita contra la dictadura i per les llibertats socials i nacionals del País Valencià.

València, 28 de setembre de 2008