FÒRUM EDUCATIU STEPV-Iv

"alternatives educatives en un món globalitzat "

Cicle de conferències: mes de maig
Trobada d’ensenyants: 1 de juny

Més de 500 persones participen en el I Fòrum

1 de juny 2002

La Federació de Sindicats de Treballadors i Treballadores del País Valencià-Intersindical Valenciana (STPV-IV) ha organitzat, divendres i dissabte, un curs sobre l’acaçament psicològic al treball (com sobreviure i previndre el mobbing) i un forum educatiu (alternatives educatives en un món globalitzat) a la Facultat de Farmacia del Campus de Burjassot. En les dues activitats formatives han participat més de 500 persones.

El sindicat ha pretés que la celebració del curs sobre l’acaçament psicològic esdevinga un instrument de conscienciació i un camí que consolide el seu compromis per fer front a aquestes situacions. El curs ha respost a preguntes relacionades amb la incidencia d’aquests fenòmens, les situacions que les provoquen, el perfil de les victimes i dels agressors, els efectes de determinades conductes, l’actitud dels superiors jerarquics, la manca de normativa,.. Darrerament han aparegut nous riscos, els ocasionats per factors psicosocials: l’estrés, la depressió, la síndrome del professorat cremat o burn-out, l’acaçament psicològic en el treball (mobbing) o entre iguals (bullying), etc. Aquesta Forma de violènvcia ha existit sempre,però darrerament la seua profunditat i extensió és més evident. Per al sindicat les treballadores i treballadors han de conèixer com establir la seua defensa – de manera individual i col.lectiva – davant les situacions d’acaçament, així com les vies per a l’assistència jurídica. En el curs han participat professionals de molta rellevància que han possibilitat l’èxit de la jornada.

El Fòrum educatiu s’ha celebrat durant el més de maig amb la celebració de diverses conferencies. El divendres va dictar una conferencia Fernando Rodal, president de la Confederació dels Educadors Americans (CEA) que agrupa a més de 4 milions d’educadors, sobre les "alternatives de progrés al conservadurisme en educació".

L’acte va servir per inaugurar les noves dependències de la seu del sindicat. El fòrum s’ha tancat dissabte amb la trobada d’ensenyants. En aquesta s’ha fet huit tallers sobre diversos asepctes educatius: la situació de l’Educació Infantil, els projectes de treball a la primària, la situació a Secundària, l’escola rural, la diversitat i el conflicte, els serveis psicopedagògics escolars, les tecnologies a la formació de persones adultes i el racó del CLIC. A més a més, ha tingut lloc una conferencia sobre "les politiques de l’oblit en l’educació pública". El fòrum ha servit per debatre sobre els problemes educatius que preocupen els docents a l’actual sistema educatiu que a hores d’ara es troba en una situació de canvis i transicions i amb un panorama de difícil diagnòstic.

València, 1 de juny de 2002.



 

JUSTIFICACIÓ I OBJECTIUS

Del 24 al 27 d'octubre de 2001 es va celebrar a Porto Alegre (Brasil) el Primer Fòrum Mundial de l'Educació (FME). Més de 15.000 educadors, estudiants, sindicalistes i representants de diferents forces socials i populars de tots els continents, compromesos amb la defensa d'una educació pública, gratuïta i de qualitat, es van reunir a la ciutat brasilera seduïts pels somnis d'un món nou oberts pel Fòrum Social Mundial (FSM), celebrat també a Porto Alegre.
Entre les conclusions i recomanacions aprovades es troba promoure trobades allà on siga possible. L'STEPV-Iv com a organització participant en el FME i assumint les conclusions finals, vol contribuir, encara que modestament, a continuar el camí encetat. 
Aquesta activitat que organitzem pretén, entre altres coses, reunir a professorat interessat en debatre sobre els problemes educatius que preocupen als docents a l'actual sistema educatiu que a hores d'ara es troba en una situació de canvis i transicions i amb un panorama de difícil diagnòstic. Intentem així que s'òbriga una via pràctica de treball i un espai per la realització de propostes d'acció per l'ensenyament des de diverses perspectives.
És per això que aquet Fòrum vol trascendir les distintes problemàtiques que cada tram educatiu i col·lectiu de professorat presenta, aportant propostes, experiències i reflexions de diverses persones i col·lectius que amb el seu quefer diari estan dissenyant alternatives teòriques i pràctiques a les polítiques neoliberals que la globalització està imposant.

 

 
 
 

Fòrum (I part)
Cicle de Conferències

 
      
 

"En educació una imatge no val més que mil paraules: desfent tòpics sobre les llengües" Jesús Tusón. 
"La prevenció de l'estrés laboral i la seua concreció en els centres educatius". Isidro Mansanet. Gaspar Izquierdo. José Luis González. 
"La prevenció de l'estrés laboral i la seua concreció en els centres educatius". Isidro Mansanet. Gaspar Izquierdo. José Luis González. Javier Barquín. Vicenta Escrivà.
"70 anys de les normes de Castelló".
Manel Pérez Saldanya. Abelard Saragossà. Vicent Pitarch. 
"Alternatives de progrés al conservadorisme en educació". Fernando Rodal: (Uruguai). 

 
 

ampliar informació

 
 
 
 

Fòrum (II part)
Trobada d'ensenyants

 
 

 1 de juny de 2002. Universitat de València

 
      
 

Conferència marc: "Les polítiques de l'oblit en l'educació pública". Jaume Martínez Bonafé. Fernando Roda. 

 
 

ampliar informació

 
 
 
 

Grups de treball:

 
      
 

"Anàlisi de l'actualitat de l'Educació Infantil i perspectives de futur"
"Currículum integrat i projectes de treball a l'Educació Primària"
"Un fil d'Ariadna necessari per eixir del laberint de l'Educació Secundària"
"L'escola rural com a subsistema educatiu específic"
"Diversitat i conflicte: minifalda, mocador o piercing?"
"Serveis Psicopedagogics Escolars, models d'intervenció"
"Les tecnologies de la informació i la comunicació en la Formació de Persones Adultes"
"El racó del CLIC"

 
 

ampliar informació

 
 
 
 

Informació general

 
 

lloc trobada, matrícula, certificacions, plànols...

 
 
 
  

Fòrum (I part). Cicle de conferències


Vila-real. 8 maig 2002
Biblioteca Municipal.
18'30 h. 

València. 9 maig 2002
Seu STEPV-Iv. 18'30 h.
C/ Juan de Mena, 18

"En educació una imatge no val més que mil paraules: 
desfent tòpics sobre les llengües"

Jesús Tusón. Professor de lingüística en la Universitat de Barcelona. Autor de diversos llibres d'assaig sobre el llenguatge i sobre els prejudicis lingüístics. Premi d'assaig de l'Associació d'Escriptors Valencians per la seua obra "Una imatge no val més que mil paraules".



Castelló. 23 maig 2002
Casa de Cultura. 
18'30 h.
C/ Antonio Maura

"La prevenció de l'estrés laboral i la seua concreció en 
els centres educatius"

Isidro Mansanet. Psicòleg, mestre i terapeuta. Expert en formació del professorat. Codirector del centre ESTEL, de formació i tractament psicopedagògic.
Gaspar Izquierdo. Picòleg, pedagog, mestre i terapeuta. Expert en formació del professorat. Codirector centre ESTEL, de formació i tractament psicopedagògic.
José Luis González. Professor de Secundària. Delegat de prevenció del Comité de Seguretat i Salut Laboral Docent. Coordinador de l'Àrea de Seguretat i Salut Laboral de la Federació de STPV - Intersindical Valenciana.



València. 27 maig 2002
Seu STEPV-Iv. 
18'30 h
C/ Juan de Mena, 18

"La prevenció de l'estrés laboral i la seua concreció en 
els centres educatius"

Isidro Mansanet.
Gaspar Izquierdo.
José Luis González.
Javier Barquín. Professor titular del Departament de Didàctica i Organització escolar de la Universitat de Málaga. Director de diverses investigacions relacionades amb la formació del professorat i l'ensenyament.
Vicenta Escrivà. Doctora en Medicina i Cirurgia (Universitat d'Alacant). Especialista en Medicina Preventiva i Salut pública. Tècnica de Programes de Salut de la D. G. per a la Salut Pública. Investigadora principal de projectes finançats pel Fons d'Investigació Sanitària de la Seguretat Social i la Unió Europea.



Castelló. 28 maig 2002
Casa de Cultura. 
18'30 h. 
C/ Antonio Maura

"70 anys de les normes de Castelló"

Manel Pérez Saldanya. Professor titular de Filologia Catalana de la Universitat de València. Membre de l'Institut d'Estudis Catalans i de l'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana.
Abelard Saragossà. Catedràtic d’Escola Universitària de Filologia Catalana de la Universitat de València. Ha realitzat nombrosos estudis i publicacions sobre la normativització de la llengua i de les Normes ortogràfiques de Castelló.
Vicent Pitarch. Catedràtic de secundària i professor de la Universitat Jaume I de Castelló. Ha publicat nombrosos llibres de text de valencià per a tots els nivells educatius. Membre de l'Institut d'Estudis Catalans i de l'Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana.



Alacant. 30 maig 2002
Club Información. 18'30 
Avda. Doctor Rico, 17

València. 31 maig 2002
Seu STEPV-Iv. 18'30 h.

"Alternatives de progrés al conservadorisme en educació"

Fernando Rodal: (Uruguai). President de la Confederació dels Educadors Americans (CEA) i de l'Associació dels Funcionaris de la Universitat del Treball d'Uruguai. Responsable de Relacions Internacionals de l'Institut d'Investigació (IEESA). Professor de la Universitat del Treball d'Uruguai i membre del Comité Editorial de la Revista Horizonte.



Fòrum (II part). Trobada d'ensenyants


Programa

8'45 h. - 9'15 h. Acreditacions, lliurament de materials i café amb coca.
9'15 h. Presentació de la trobada.
9'30 h. - 11'30 h. Grups de treball.
11'30 h. - 12 h. Esmorzar
12 h. - 14 h. Conferència marc: 

"Les polítiques de l'oblit en l'educació pública"

Jaume Martínez Bonafé. Professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de València. Membre de l'MRP Escola d'Estiu del Páis Valencià Gonçal Anaya. Participant en el Primer Fòrum Mundial de l'Educació (Porto Alegre).
Fernando Roda. Professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de València. Membre de l'MRP Escola d'Estiu del Páis Valencià Gonçal Anaya.
14 h. Dinar
16 h. - 21 h. Grups de Treball.


Grups de treball

"Anàlisi de l'actualitat de l'Educació Infantil i perspectives de futur"
"Currículum integrat i projectes de treball a l'Educació Primària"
"Un fil d'Ariadna necessari per eixir del laberint de l'Educació Secundària"
"L'escola rural com a subsistema educatiu específic"
"Diversitat i conflicte: minifalda, mocador o piercing?"
"Serveis Psicopedagògics Escolars, models d'intervenció"
"Les tecnologies de la informació i la comunicació en la Formació de Persones Adultes"

"El racó del CLIC"



programació dels grups de treball


“PERSPECTIVA DE L'EDUCACIÓ 
INFANTIL 
EN ELS INICIS DEL NOU MIL·LENNI"

COORDINACIÓ: 
Pilar Gonzalves
Francesc Navarro

Conferència: "Perspectiva de l'educació infantil en els inicis del nou mil·lenni"

Irene Balaguer. Professora del Departament d'Educació Infantil en la Facultat d'Educació de Vic. Membre de l'Associació de mestres Rosa Sensat. Directora de la Revista Infància.

Conferència: "Dos exemples diversos de qualitat educativa: Reggio Emilia (Italia) i Pamplona". 

Alfredo Hoyuelos.  Mestre i pedagog. Coordinador dels Tallers d'Expressió de les Escoles Infantils Municipals de Pamplona. 

Taula Rodona: "Educadors mestres o educadors i mestres"

Joana Pavia. Mestra d'Educació Infantil. Actualment treballa a l’IES Figueres Pacheco d'Alacant com a professora en el cicle formatiu d'Educació Infantil.
Mª José Espasa. Directora coordinadora de l'Escola Infantil Municipal d'Elx.
Josefa Medina. Educadora de l'Escola Infantil Municipal d'Elx.
Isabel Olmedo. Educadora de l'Escola Infantil Aire Lliure d'Alacant.

El CLIC com a recurs didàctic de l'Educació Infantil.



"CURRÍCULUM 
INTEGRAT I 
PROJECTES DE 
TREBALL A L'EDUCACIÓ PRIMÀRIA"

COORDINACIÓ: 
Albert Sansano
Manolo Cabanillas

3 sessions de treball d'1'30 h. cadascuna. Estructura: presentació d'un projecte de treball i discussió. Presentació i organització general:

"Diari d'una mestra iniciant-se en projectes de treball"

Imma Coscolla. Mestra en el C.P. Jaume I de Paiporta. Membre de l'MRP Escola d'Estiu del P.V. Gonçal Anaya.

Projecte de treball: "L'origen de la vida" a 2n. 

Batiste Malonda. Mestre en el C.P. Sant Jaume d'Almoines. Membre de l'MRP Escola d'Estiu Marina-Safor i del Col.lectiu de Mestres de La Safor.

Projecte de treball: "El circ" a 4rt. 

Ismael Sanz. Mestre en el C.P. Lluis Vives de Massanassa. Membre de l'MRP Escola d'Estiu del P.V. Gonçal Anaya.

Debat i actuacions sobre el currículum integrat i els projectes de treball.



"UN FIL D'ARIADNA NECESSARI PER EIXIR DEL LABERINT DE L'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA"

COORDINACIÓ: 
Joan Pau Cimarro

Blocs a treballar:

És franquista la revàlida?
És impermeable el sistema educatiu als canvis tecnològics de la societat de la informació?
Existeix el malestar docent?
Són millors intel.lectualment els joves-alumnes de 2002 que els de 1974.



"L'ESCOLA RURAL COM A SUBSISTEMA EDUCATIU ESPECÍFIC"

COORDINACIÓ: 
Ana Canales

Presentació i organització general.+

"Situació de l'escola rural: CRA, itineràncies, dotacions, etc."

José Clemente Rubio. Mestre rural a Múrcia. 
Un representant d’INTERCRAs

"L'escola rural com a subsistema educatiu específic"

Norberto Martín. Mestre rural a Astúries
Pedro Pigazo. Coordinador d'escoles rurals de la Confederació d'STEs
Una persona del País Valencià.

Debat, elaboració de conclusions i alternatives de futur.



"DIVERSITAT I 
CONFLICTE: 
MINIFALDA, 
MOCADOR 
O PIERCING?"

COORDINACIÓ: 
Pilar Gregori, 
Elvira Mondragón, 
Francesc Tortosa

1ª Sessió: "De què parlem quan parlem de diversitat?"
Conceptes de diversitat cultural.
Conseqüències pràctiques.

2ª Sessió: "Que faig dilluns?"
Propostes de tractament de la diversitat socio-cultural.

3ª Sessió: "Minifalda, mocador o piercing?"
Anàlisi i resolució de conflictes socio-culturals.

Xavier Lluch. Mestre i Pedagog. Treballa a l'I.E.S. Les Alfàbegues de Bètera. Membre de l'MRP Escola d'Estiu del P.V. Gonçal Anaya.



"SERVEIS 
PSICOPEDAGÒGICS ESCOLARS; 
MODELS D'INTERVENCIÓ”

COORDINACIÓ: 
Tomàs Moreno

Ponència i Debat: "Anàlisi de la intervenció psicopedagògica escolar "

Martí Costa. Psicopedagog. Treballa a l’EAPS de Terrassa.

Taula Rodona:
"Els serveis psicopedagògics escolars; models d'intervenció"
Especialistes de psicopedagògia, d’audició i llenguatge i de treball social.

Grups de treball:
Especialistes de psicopedagògia en els SPEs.
Especialistes d’audició i llenguatge en els SPEs.
Especialistes de treball social en els SPEs.

Posada en comú: conclusions i propostes dels grups de treball.



LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ (TIC) EN LA FORMACIÓ DE PERSONES ADULTES

COORDINACIÓ: Joan Pérez

Matí: Ponència i Debat: 
"Educació i formació de persones adultes en el context d'un 
món informatitzat"

Vesprada:
Presentació d'experiències: Aules Mentor, Circulum...
Aprofitament didàctic del Clic: exposició de recursos.
Aprofitament didàctic del Clic: elaboració de materials.



"EL RACÓ DEL CLIC"

COORDINACIÓ:
Julià Vicent Rey

Trobada de gent que treballa amb el Clic on intercanviar experiències, treballs i aplicacions realitzades amb aquest programa.

Més informació



INFORMACIÓ GENERAL

CONFERÈNCIES:

Assistència lliure sense necessitat d'assistir a la Trobada. 

TROBADA:

LLOC DE REALITZACIÓ:

Presentació i Conferència marc: Saló de Graus de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de València - Campus de Burjassot.

Grups de Treball: Aulari de la Facultat de Farmàcia.

PREU MATRÍCULA:

Afiliats i afiliades: gratuïta
No afiliats i no afiliades: 15 euros
(En la matrícula, tant de les persones afiliades com de les no afiliades s'inclou el dinar)

FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA:

fitxa d'inscripció (.pdf)

Afiliats i afiliades: 
Cal emplenar el full de sol·licitud de matrícula i fer-lo arribar a qualsevol de les seus del sindicat. 
També pot fer-se per e-mail a l'adreça: 
gandia.stepv@intersindical.org

No afiliats i no afiliades: 
Cal emplenar el full de sol·licitud de matrícula i fer-lo arribar a qualsevol de les seus del sindicat junt a la justificació de l'ingrés de 15 Euros a nom de STEPV-Iv (Fòrum) en el següent compte corrent de la Caixa Popular (C./ Ing. Joaquín Benlloch, 29. València):

Entitat Oficina D.C.  Núm. compte
3159 0009 96 6001013653

CERTIFICACIÓ DE L'ACTIVITAT:

. Professorat que treballa en centres del País Valencià o que està inclós en les borses de treball de la Conselleria d'Educació i Ciència: 
25 hores de formació que certificarà la Conselleria d'Educació i Ciència en base a la Resolució de 21 de febrer de 2002.

. Professorat que treballa en centres de fora del País Valencià, estudiants universitaris, aturats i aturades, etc.: 
25 hores de formació que certificarà la Universitat de València en base al Conveni de col·laboració subscrit entre ambdues entitats. 

(El certificat que s'expedirà serà únic de tota l'activitat no podent-se certificar l'assistència a alguna de les parts.)



  

Com ja sabeu totes i tots que hi treballeu amb el Clic, l'èxit d'aquest programa rau en la seua senzillesa i sobretot en la seua filosofia d'ésser, és a dir, tot el treball que hi desenvolupem a l'escola potser compartit per tothom estiga on estiga mitjançant les noves tecnologies, i més concretament gràcies a la xtec.es, però al País Valencià hi som molta gent dissenyant activitats i paquets d'activitats diàriament i de vegades, ens trobem amb una sèrie de mancances que ens entrebanquen la feina, o fins i tot fan a molta gent desistir-hi.
Partint d'aquest plantejament hem organitzat el grup de treball com una trobada de "cliqueros i cliqueres", on puguem conéixer-nos, intercanviar experiències, contar-nos les nostres experiències diàries, veure allò que s'hi fa al PV, etc.
Per això, l'estructura del grup de treball consistirà bàsicament en una successió d'exposicions de 15 a 20 minuts d'aquells treballs que a l'escola hem realitzat. Disposarem d'una aula gran amb un canó d'exposició connectant a un ordinador. Si voleu ensenyar els vostres treballs només ho heu de dir enviant un correu-e a jvrey@intersindical.org, podeu fer-ho fins el 30 de maig, animeu-vos, paga la pena.
Clourem el grup de treball amb una mena de debat obert per tal d'arribar a unes conclusions i/o taula reivindicativa d'aquelles necessitats que totes i tots ens trobem diàriament a l'escola. Podem veure la possibilitat d'estar coordinats d'alguna manera, bé mitjançant una llista de correu o fins i tot podríem fer una web on hi pengem el treball de cada dia, etc, vosaltres teniu la paraula.
Ara que hi estem a temps podem apuntar-nos a les atapeïdes agendes que el proper 1 de juny hi tenim una trobada.

Hora

Grup/Escola

Representant

Temàtica

9,30 h.

CP Joan Carles I Almenara

Mario Viché

Coneixement del medi

10 h.

Seminari d'informàtica de Castelló

Abel Prades i Miquel Cuartero

Cultura popular

10,30 fins 11, 30 h

Debat obert

11,30 fins 12 h.

Esmorzar

12 fins 14 h.

Conferència marc: Les polítiques de l'oblit en l'ed. Pública

14 h.

Dinar

16 h.

Rondalla Mig pollastre. E. Valor

Pasqual Arenós i Julià-Vicent Rey

Llengua

16,30 h.

Clic Nules

Pasqual Arenós i Julià-Vicent Rey

Coneixement del medi

17 h.

Grup d'informàtica de l'Alacantí

Vicent Estrada i Joana Coves

Un recull d'activitats de tot tipus

17,30 h.

Seminari d'Ed. Especial del Comtat

Adela Asins

Percepció auditiva

18 h.

Conclusions i taula reivindicativa


 

"CURS: L' ACAÇAMENT PSICOLÒGIC AL TREBALL. COM SOBREVIURE I PREVENIR EL MOBBING"

DIA 31 DE MAIG

DIA 1 DE JUNY

Recepció de participants
i lliurament de documentació

9,30 hores

L'ÈTICA EN LES RELACIONS LABORALS.
Carmen Sánchez Carazo

L'ACAÇAMENT ENTRE IGUALS (BULLYING)
José María Avilés Martínez

9,30-11,15 hores. DEBAT

DEFINICIÓ I CARACTERITZACIÓ DE L'ACAÇAMENT PSICOLÒGIC.

CONCRECIÓ EN LA DONA TREBALLADORA.

José Luis González de Rivera
Lucía Artazcoz Lazcano

10-11,45 hores. DEBAT

ASPECTES JURÍDICS DE L'ACAÇAMENT PSICOLÒGIC.

VISIÓ JURÍDICA GLOBAL.

QUÈ FER PER A DEFENSAR-SE?.

ANÀLISI DE SENTÈNCIES

Manuel Velázquez Livia
Cristóbal Molina Navarrete
Jeroni Canós Martí

11,30-13,15 hores. DEBAT

CAUSES PSICOSOCIALS I CONSEQüÈNCIES PSICOLÒGIQUES EN LA SALUT DEL TREBALLADOR O TREBALLADORA

Francisco Fuertes Martínez
Joan Àngel Ramos Escrig

12-13,45 hores. DEBAT

Dinar
14-16,15 hores

Dinar
14-16,15 hores

LA VIOLÈNCIA PSICOLÒGICA ALS SERVEIS PÚBLICS. L'ACAÇAMENT EN EL MEDI SANITARI I A LES INSTITUCIONS EDUCATIVES.

Francisco J. Vadillo Olmo
Reyes Núñez Arenaza
Vicky Marcelo Marco

16,30-18,15 hores. DEBAT

ELS SINDICATS I L'ACAÇAMENT PSICOLÒGIC.

COMPROMÍS I ACCIÓ SINDICAL FRONT AL MOBBING.

Rubén Belandía Fradejas
José Luis González Meseguer

L'ACORD DE CLIMA

Cristóbal Molina Navarrete

16,30-18,15 hores

DEBAT

CLOENDA DEL CURS

SÍNTESI-EXPOSICIÓ DE CASOS PRÀCTICS.
PRESENTACIÓ DE LES ASSOCIACIONS CONTRA L'ACAÇAMENT PSICOLÒGIC: AVEAP I AEP

Carmen Sánchez Carazo
Juan Vicente Navarro Moñívar
Mª Ángeles Berlanga Adell

18,30-19,30 hores
EXPOSICIÓ-SÍNTESI DE CASOS I DEBAT


INFORMACIÓ GENERAL

LLOC DE REALITZACIÓ:

  • Facultat de Farmàcia de la Universitat de València. Campus de Burjassot. Veure mapa

PREU MATRÍCULA:

  • Afiliats i afiliades: gratuïta

  • No afiliats i no afiliades: 30 €

(En la matrícula, tant de les persones afiliades com de les no afiliades s'inclou el dinar dels dos dies)

FORMALITZACIÓ DE LA MATRÍCULA:

  • Afiliats i afiliades: Complimentar el full de sol·licitud de matrícula i fer-lo arribar a qualsevol de les seus del sindicat. També pot fer-se per e-mail a l'adreça de l'STEPV-iv: gandia.stepv@intersindical.org

  • No afiliats i no afiliades: Complimentar el full de sol·licitud de matrícula i fer-lo arribar a qualsevol de les seus del sindicat junt a la justificació de l'ingrés de 30 Euros a nom de STEPV-Iv (Mobbing) en el següent compte corrent de la Caixa Popular (C./ Ing. Joaquín Benlloch, 29. València):

Entitat

Oficina

D.C.

Núm. compte

3159

0009

96

6001013653

CERTIFICACIÓ DE L'ACTIVITAT:

  • Professorat que treballa en centres del País Valencià o que està inclós en les borses de treball de la Conselleria d'Educació i Ciència: 25 hores de formació que certificarà la Conselleria d'Educació i Ciència en base a la Resolució de 21 de febrer de 2002.

Personal no inclós en l'epígraf anterior: 25 hores de formació que certificarà la Universitat de València en base al Conveni de col·laboració subscrit entre ambdues entitats.

< anar al començament | index ensenyament públic | All-i-Oli | Principal >