Sindicalisme

STAS subscriu preacord laboral amb l’Ajuntament de València

28 / 07 / 2016 | Intersindical

STAS - Intersindical Valenciana valora positivament la signatura del preacord sobre el futur Acord Laboral i Conveni de l’Ajuntament de València pendent de la seva ratificació per les assemblees d’afiliats i afiliades en el mes de setembre per quedar recollides pràcticament totes les reivindicacions plantejades per aquest Sindicat en el seu programa electoral. Aquests es concreten en:

1. Recuperació dels drets retallats com a conseqüència de l’aplicació de les polítiques neoliberals dutes a terme pel govern del PP.
2. Elaboració d’un pla d’ordenació per superar les conseqüències negatives per l’aplicació d’aquestes polítiques neoliberals.

Com a conseqüència d’això hem aprovat programes com:

A. Implantació de la carrera professional, consolidació de l’ocupació temporal, incrementar la promoció interna, funcionarització dels laborals, recuperació del poder adquisitiu.

B. Recuperació de drets:
1 - Jornada Setmanal de 35 hores.
2 - Permisos i llicències (de paternitat, maternitat, adopció o acolliment, interrupció de l’embaràs entre d’altres, així com millores en la conciliació per a les famílies monoparentals).
C. Ampliació i millora dels drets socials.
D. Recuperació del poder adquisitiu perdut.
E. Augment al doble de la indemnització per jubilació anticipada.
F. Habilitació de zones de descans per a les empleades i empleats públics.

Finalment, des del Sindicat es destaca que aquest preacord té el suport de tots que formen part de la Mesa General de Negociació.