El 25 de gener es va presentar en la Ciutat de la Justícia de València el primer recurs contenciós contra l’aprovació del Decret Llei 1/2012.
El recurs l’han presentat els cinc sindicats presents en la Mesa General de la Funció Pública (INTERSINDICAL VALENCIANA, CCOO, CSI-F, FSES i UGT). Com que el decret llei té força de llei, no s’ataca directament, ja que no hi ha via jurídica per a fer-ho, sinó que s’impugna la decisió del Consell d’aprovar-lo, ja que no ha complit els tràmits preceptius previs, com és la negociació col·lectiva.
Segons la tesi de les cinc organitzacions, i es pot comprovar en el desenvolupament de la reunió de la Mesa General del 4 de gener, no hi hagué negociació, sinó una simple presentació de les mesures per part del conseller, sense donar opció a la negociació. Per una altra banda, a mesura que es vagen dictant resolucions d’aplicació del decret llei a les persones particulars anirem donant-vos informació sobre com les podem recórrer.
Anterior
Francesca Juan Estellés | 18 / 02 / 2012 - 14:11
ESTIC D’ACORD QUE CAL FER FORÇA PER TAL D’ACONSEGUIR QUE ES RETIRE EL DECRET LLEI.CREC QUE S’HA DE RECÓRRER EL DECRET PER TOTS ELS MOTIUS SUBRATLLATS I PERQUÈ NO FACEN FORA ELS INTERINS I INTERINES QUE NO SÓN COM VOSALTRES DIEU ” D’USAR I LLENÇAR “