Mobilitzacions

Més de 30.000 persones es manifesten en les capitals valencianes contra les retallades

Convocades per la plataforma sindical unitària, es van celebrar ahir tres nombroses manifestacions que recorregueren els carrers principals d’Alacant, València i Castelló.

Pancarta d'Intersindical Valenciana en la manifestació d'ahir a València.
01 / 06 / 2012 | Intersindical

Tot i que menys concorregudes que en anteriors ocasions, les manifestacions van deixar palesa la determinació del personal empleat públic i de la societat valenciana a combatre les retallades en els serveis públics i en les condicions laborals del personal que hi treballa.

En el moment crític en què es troben les societats europees davant l’ofensiva encapçalada pels organismes internacionals, la gran banca i els governs espanyol i valencià contra l’estat del benestar, el personal dels serveis públics i els valencians i valencianes han tornat a expressar la seua disconformitat amb el fet que les mesures de reducció del dèficit siguen a càrrec de les garanties de protecció social i de les butxauqes dels treballadors i treballadores, i que no es resignen a una situació de la qual no són responsables.
Unes 3.000 persones a Castelló, 10.000 a Alacant i 20.000 a València tornaren a dir “No a les retallades” i exigiren la depuració de responsabilitats en el Consell. Intersindical agraeix a tots i totes les assistents el suport a la mobilització.