logo_intersindical

Intersindical Valenciana > Notícies de la Intersindical > Reforma laboral

Intersindical Valenciana valora positivament la participació en les manifestacions contra la reforma

19 / 02 / 2012 | Intersindical

El Sindicat exigeix al govern de Mariano Rajoy la retirada de la reforma

Manifestació del 19 de Febrer a Alacant
Intersindical Valenciana ha valorat positivament el seguiment massiu que han tingut les manifestacions contra la reforma laboral. Més de 200.000 valencianes i valencians s’han manifestat a les ciutats d’Alacant, Castelló i València. El sindicat ho ha fet en un bloc propi sota el lema: “Pels nostres drets, per l’ocupació. Ni 67 anys, ni atur, ni rerforma laboral”.

Intersindical aposta per un pla de mobilització general i sostingut en el temps

Per a Intersindical Valenciana, el govern del PP, presidit per Mariano Rajoy, ha de retirar aquesta reforma laboral que suposa una reculada, sense precedents, en els drets de les treballadores i treballadors. La resposta multitudinària de la ciutadania en els carrers fa palés que aquesta reforma no té el suport de la majoria de la societat. Per contra, té el suport de la patronal CEOE i dels organismes internacionals, com l’FMI o el BCE, que es dediquen a espoliar i a retallar els drets de la classe treballadora de tots els estats.
Manifestació del 19 de febrer a València
La Intersindical Valenciana considera que, en cas de no retirar-se, caldrà augmentar la pressió envers el govern espanyol, que ha aprovat aquesta reforma, i contra el govern valencià, que retalla salaris i serveis públics. Per això, aposta per un pla de mobilització general i sostingut en el temps a què done suport el conjunt del moviment sindical, social i polític, que incloga la convocatòria d’una vaga general, i que tinga com a objectius clars: la retirada de la reforma laboral i de les retallades socials dels governs espanyol i valencià.

Següent següent anterior Anterior

Normes d'us: Aquesta és l'opinió personal de les i dels internautes, no d’Intersindical Valenciana. / No està permés fer comentaris o manifestacions que atempten contra el dret a la llibertat d'expressió legalment establit ni que siguen contraris a l'honor, intimitat o dignitat de les persones o organismes. / Ens reservem el dret a eliminar els comentaris que considerem que incompleixen el punt anterior o que tracten qüestions alienes a la temàtica dels articles. / Els comentaris seran publicats una vegada hagen sigut revisats. / No és acceptable la publicitat i serà tractada com a "spam" o correu no desitjat. / Està prohibit l'ús de noms o identitats falses. Cas que es detecte aquesta situatió, el comentari serà esborrat. Així mateix, està prohibit incloure en els missatges o comentaris dades de caràcter personal o qualsevol altra informació que revele la identitat de les persones físiques o jurídiques, especialment relatives a menors d'edat.

La manifestació del 19 de febrer a Castelló

Troba'ns al Facebook