Finançament

Intersindical Valenciana participa en la manifestació del 21 d’abril

Intersindical Valenciana participa en la manifestació del pròxim 21 d’abril: “País Valencià, un país obert”, en homenatge a Guillem Agulló i a totes les víctimes de la intolerància convocada per Acció Cultural del País Valencià que eixirà a les 18 hores des de Plaça Sant Agustí a València.

20 / 04 / 2018 | Intersindical

Intersindical Valenciana acudirà a la manifestació, en el bloc de la Crida pel Finançament, amb una pancarta amb el lema “Finançament Just” per posar de relleu la necessitat d’acabar amb un sistema que espolia les valencianes i valencians i condiciona, greument, la seua qualitat de vida i el seu futur. Per això, des del Sindicat es considera que aquesta ha de ser una de les principals reivindicacions per poder millorar els serveis públics ­ educació, sanitat, serveis socials… -, els salaris i les pensions, el dret a l’habitatge, les infraestructures, combatre la temporalitat i la precarietat que caracteritza el mercat laboral, canviar el model productiu valencià, aplicar polítiques d’igualtat en tots els àmbits socials, especialment en el món del treball… És a dir, fer unes polítiques per acabar amb les desigualtat socials per avançar envers una societat més justa i igualitària.