1r de maig

Intersindical Valenciana ha exigit un canvi de la política social i laboral

El Sindicat s’ha manifestat hui, Primer de Maig, diada de la classe treballadora, en diverses ciutats valencianes.

Manifestació del 1r de maig pels carrers de València.
01 / 05 / 2012 | Intersindical

Hui, Primer de Maig, la Intersindical Valenciana s’ha manifestat a les ciutat d’Elx, Alacant, Alcoi, Vinaròs, Castelló i València per exigir un canvi en les polítiques socials, econòmiques i laborals. El sindicat ha participat en les manifestacions en blocs propis, on han participat milers de persones que ho han fet sota el lema “Tenin dret”. En la manifestació de València ha tancat l’acte la portaveu i coordinadora de l’Àrea de la Dona de la Intersindical Valenciana, Macu Gimeno.

Hi han participat milers de persones sota el lema "Tenin dret"

Intersindical Valenciana ha sigut molt crítica amb les polítiques dels governs valencià i espanyol perquè han aprovat mesures que van en contra dels interessos de la classe treballadora i de la majoria de la població. El sindicat s’ha mostrat molt contundent amb la recent reforma laboral; els plans d’ajust; la privatització de la sanitat pública; les mesures antisocials en matèria educativa; la reducció salarial de les treballadores i treballadors o la destrucció de les polítiques socials.
Per a Intersindical Valenciana totes aquestes mesures suposen un empobriment del país i de la classe treballadora; un augment de l’atur en tots els sectors, especialment entre la gent jove, les dones i les persones migrants; el transvasament dels recursos públics a les empreses privades i la reducció de les prestacions socials. És a dir, els recursos públics i els de les persones treballadores, pensionistes i aturades aniran directament a les mans de les empreses, la banca i els especuladors.
Per tot açò, des de la Intersindical Valenciana s’aposta, en aquest Primer de Maig, per intensificar la mobilització social i laboral contra les polítiques del govern espanyol i valencià. En aquest sentit, fa una crida a una convocatòria d’accions generalitzades que comprenguen tots els sectors i tots els territoris.