Solidaritat

Intersindical Valenciana expressa el suport al poble cubà

16 / 09 / 2017 | Intersindical

Intersindical Valenciana expressa el seu suport al poble cubà després del pas de l’huracà Irma que ha causat una gran destrucció a l’illa. El Sindicat se suma a les iniciatives de suport i solidaritat que han posat en marxa diversos ONGDs i associacions de solidaritat amb el poble cubà per recaptar fons i materials que possibiliten els treballs per la seua recuperació. Uns treballs que ja estan realitzant-se per part de la població i del govern de Cuba.

Per això, des de la Intersindical Valenciana s’anima a la seua afiliació i la societat valenciana a fer aportacions solidàries a l’Associació Valenciana d’Amistat amb Cuba José Martí al compte corrent:

CAIXA POPULAR
ES74 3159 0018 1420 4471 4117
Concepte: Ajuda a Cuba després de l’huracà Irma

A més de les donacions econòmiques, l’Associació Valenciana d’Amistat amb Cuba enviarà, des de València, un contenidor de materials sanitaris, escolars i alimentaris per facilitar les tasques de recuperació, l’ajuda a les persones afectades i la tornada a la normalitat el més aviat possible. És per aquest motiu que també anima a les persones i entitats a fer donacions dels materials necessaris per realitzar aquest enviament. Les persones interessades poden contactar al correu: .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)

Per altra part, des del Sindicat s’ha traslladat la seua solidaritat a la Central de Treballadors de Cuba (CTC) i al Sindicat Nacional de Treballadors de l’Educació, Ciència i Esports de Cuba (SNTECD).