Solidaritat

Intersindical Valenciana acudirà a la manifestació de Barcelona

24 / 08 / 2017 | Intersindical

Anna Laura Díaz, portaveu de la Intersindical Jove, i Rafa Reig, coordinador d’Acció Sindical de la Intersindical Valenciana, acudiran, en representació del Secretariat de la Intersindical, a la manifestació que el proper dissabte 26 d’agost tindrà lloc a la ciutat de Barcelona. El Sindicat s’ha sumat a la manifestació «no tenim por» que s’ha convocat per condemnar els atemptats de Barcelona i Cambrils, solidaritzar-se amb les víctimes i per reivindicar la pau i la llibertat.

Intersindical Valenciana ha subscrit un manifest amb els sindicats Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) i STEI – Intersindical (Illes Balears) que, sota el lema «contra el racisme i la xenofòbia! No tenim por!» crida a una participació massiva de la societat en la manifestació de dissabte. En el manifest es fa una condemna als atemptats terroristes de Catalunya i de tots els països del món on s’ha produït i s’aposta per aïllar els estats que donen suport o financen els grups terroristes, així com a aquells que els hi venen armes.

En el manifest també es critiquen els atacs xenòfobs i racistes i al poble i les institucions democràtiques de Catalunya que estan tenint lloc aquests dies per part de determinats sectors socials i polítics, així com la pretensió de fer un ús partidari dels atemptats, fet que es qualifica de miserable.

Finalment, des de les tres intersindicals es considera necessari implementar mesures socials, laborals i educatives que fomenten la igualtat i ens possibiliten viure i conviure en la diversitat i en pau, davant les polítiques repressives que practiquen els estats. Unes polítiques que, com s’ha evidenciat, no s’han mostrat efectives i que han servit per estigmatitzar diversos col•lectius socials i les persones nouvingudes