Retallades

Els sindicats celebraran referèndum entre el personal sobre la proposta del Consell el 10 de maig

Les organitzacions sindicals traslladen als representants de l’administració la insuficiència de la proposta del govern valencià referent al Decret 1/2012 sobre mesures urgents per a la reducció del dèficit públic i manifesten la seua voluntat de continuar negociant.

02 / 04 / 2012 | Intersindical

Durant el matí de hui, representants de l’Administració de la Generalitat valenciana i dels sindicats de la Mesa General de Negociació han mantingut una reunió per valorar la segona proposta del Consell, lliurada en forma de resum, cap al final de la setmana passada.

Les organitzacions sindicals han traslladat al secretari autonòmic de Funció Pública que el contingut del document és insuficient i que requereix majors garanties de compliment que no estableix. Així mateix els sindicats han manifestat la necessitat que la negociació continue.
Per la seua banda, la representació de l’administració ha donat per finalitzada la reunió i el procés de negociació.
D’ara en avant UGT, CCOO, CSI-F, IV i FSES convocaran assemblees en els centres de treball de l’Administració de la Generalitat per explicar el contingut de la proposta, procés que culminarà el 10 de maig amb el referèndum.
Les organitzacions sindicals continuaran el procés de mobilitzacions iniciat al gener i criden el personal públic a seguir donant suport al calendari d’actuacions previst.
Els sindicats recorden que el 3 d’abril tindrà lloc una donació de sang en els Centres de Transfusió de la Comunitat Valenciana i el dia 19 d’abril, excepte a Alacant perquè és dia festiu, hi haurà concentracions a les conselleries de Sanitat i Educació.

cecilio martínez cerdán
03 / 04 / 2012 - 17:00

Si queremos que una huelga sea efectiva debe participar la mayor parte posible de la comunidad escolar. Es el pensamiento de mi centro:
1º Que los sindicatos nos devuelvan los resultados de la encuesta enviada con el profesorado valenciano que estaría dispuesto la huelga, a cualquier tipo menos a la de un día.
2º Para que redunde en efectividad se podrían convocar asambleas en los centros o Consejo Escolar (máximo órgano), a fin de exponer y recabar ayuda de los padres para que no envíen a sus hijos al centro esos días (con el apoyo mayoritario del Consejo). Pensamos que sólo un cierre de los centros, con servicios super-mínimos obtendría resultados de cara a todos. lo demás es inflar aún más las arcas del sistema.

Sonia
09 / 04 / 2012 - 1:47

Varias cosas, una la huelga para ser efectiva debería ser de todos los sectores. En sanidad están pensando en convocar una protesta de brazos caídos o algo así. Se trata de ir a trabajar pero no trabajar, evidentemente eso solo funcionaria si todo un centro lo hace.
Otra cosa, en educación si hay una huelga que realmente fastidiaría es el periodo de evaluaciones de junio, ahi deberíamos estar todos a una y hacer huelga.
Y lo ultimo es que si en esta ocasión no hacemos huelga de algún tipo nos merecemos todo lo que nos pase.