Drets de les dones

El moviment 7N, premi “Club de las 25”.

27 / 10 / 2016 | Intersindical

El 24 d’octubre es va celebrar la gala de lliurament dels premis anuals del “Club de las 25”. Aquests guardons es lliuren a persones que hagen destacat per la defensa dels valors que defensa aquesta associació, formada per “dones feministes, transformadores de la societat i la finalitat de la qual és posar en valor la lluita i la història de les dones.”

El Club de les 25 en ple va votar al Moviment 7N com a Premi enguany i a Noelia Landete, Loreto Carrera i Macu Gimeno per la “seua tasca de coordinació realitzada per a aquesta manifestació del 7N i el manteniment posterior d’aquest moviment que aglutina a multitud d’associacions i dones feministes.”

La nostra companya -Coordinadora de l’Àrea de les Dones- va rebre aquest premi de la mà d’Ana Maria Pérez del Campo, junt a Lina Rodríguez, companya de la Plataforma 7N, recordant que és de totes les persones que feren posible la Marxa Contra les Violències Masclistes.
Un acte emotiu on ambdues destacaren la necessitat de les movilitzacions socials mentrestant continuen les violències masclistes en totes les seues formes.

Aquests són les guardonades enguany:
Movimiento 7N
Carmen Hernández, projecte cirujanes de Turkana
Rocio Mora, APRAMP
Elena Carrascal, directora de “Esclavas”
Almudena Grandes, escriptora
Angeles Flórez, guerrillera