Moviments socials

Comunicat d’agraïment de la Crida pel Finançament

11 / 06 / 2017 | Intersindical

Benvolguts, benvolgudes,

Des de la comissió organitzadora de la #CridapelFinançament voldríem donar les gràcies als milers de ciutadans i ciutadanes valencianes que ahir van eixir al carrer per denunciar l’espoli fiscal i reclamar les claus de la caixa.

La Crida pel Finançament és una iniciativa impulsada des de la base i formada per desenes d’entitats de la societat civil valenciana. N’érem conscients de les complexitats d’organitzar una convocatòria com aquesta, però n’estem satisfets.

Un centenar de col·lectius del país han donat suport a la Crida i 2.000 persones a títol individual s’han adherit al manifest. En aquesta llarga llista figuren alts càrrecs del govern, diputats i diputades, alcaldes i alcaldesses, regidors i regidores de nombrosos ajuntaments, així com destacats membres de les entitats.

Això només ha fet que començar. D’ara endavant, la Crida pel Finançament Valencià seguirà treballant per eixamplar el nombre d’organitzacions que la conformen. Hem de seguir sumant.

Voldríem encoratjar la ciutadania a seguir lluitant i a reivindicar els drets del poble valencià. Perquè només junts aconseguirem tot allò que ens proposem.

Gràcies, una vegada més.

Crida pel Finançament Valencià