Marxes 22-M

Les Marxes de la Dignitat convoquen noves mobilitzacions

Intersindical Valenciana participa activament a les Marxes de la Dignitat

24 / 10 / 2014 | Intersindical

El passat mes de març diverses plataformes, organitzacions socials, assemblees de persones aturades i precàries, sindicats, partits polítics i ciutadanes i ciutadans vam organitzar una Marxa a Madrid i una manifestació en la que van participar més d’un milió de persones.

El lema que va mobilitzar a tanta gent d’arreu de l’estat era: pa, treball, sostre i dignitat. Les nostres reivindicacions són: no al pagament del deute; no al TTIP; per l’ocupació digna; per la renda bàsica; pels drets socials; per les llibertats democràtiques; fora els governs de la troica i contra les retallades, la repressió i la corrupció. Una mobilització contra un sistema, un règim i uns governs que no ens representen.

Des d’aleshores hem continuat fent accions com: ocupació oficines del SERVEF, envolta Les Corts… amb el mateix objectiu: organitzar una mobilització continuada que faça palés el rebuig del conjunt de la societat a les polítiques socials, laborals, econòmiques i de tot tipus que practiquen els governs de la troica i treballar per un canvi de polítiques per unes altres que responguen als interessos del 99% de la població. És a dir, que és faça visible el gran malestar que hi ha a tot arreu per la situació que travessem i agrupar totes les organitzacions, persones i lluites compromeses amb el canvi social.

Intersindical Valenciana és una de les organitzacions impulsores, des del primer moment, de les Marxes de la Dignitat. Nosaltres considerem que només amb l’organització i lluita de les treballadores i treballadors, de totes les persones que lluiten contra aquestes polítiques i contra aquest sistema podrem canviar les coses. Per això, hem acordat convocar noves mobilitzacions que es concreten en:

1. Marxa de la Dignitat al País Valencià. Diverses columnes eixiran des de diverses localitats valencianes durant el mes de novembre per confluir a València dissabte 15. Estan confirmades columnes des d’Alacant, Castelló i Bunyol. S’està estudiant la possibilitat d’una columna des de Dénia – Gandia.

Columna Castelló
10N Castelló – Vila-real
11N Vila-real – Vall d’Uixó
12N Vall d’Uixó – Almenara
13N Almenara – Sagunt
14N Puçol – Meliana
15N Meliana (eixida 9:30) – València

Columna València
12N Bunyol – Xest
13N Xest – Quart
14N Quart – Aldaia
15N Aldaia (eixida 10:00) – València

Columna Alacant
4N Elx – Aspe / Alacant - Aspe (pendent de confirmar)
5N: Aspe-Elda
6N: Elda-Castalla
7N: Castalla-Ibi
08N: Ibi-Alcoi
9N: Alcoi-Beniarrés
10N: Beniarrés-La Pobla del Duc
11N: La a Pobla-Xàtiva
12N: Xàtiva-Alzira
13N: Alzira-Silla
14N: Silla-Catarroja
15N: Catarroja (9:30 – 10:00) -València

Les columnes confluiran el dia 15N, a les 12:00 hores, en la Plaça de Patraix de València. A més de la gent que ve caminant està previst que vinguen autobusos des de diverses poblacions per sumar-se a les accions i la manifestació.

En la Plaça de Patraix es faran parlaments, es descansarà i dinarà entre les 12:00 i les 17:00 hores. A les 17:00 hores s’eixirà en Manifestació pel següent itinerari: Plaça de Patraix, C/Churat i Saurí, Tres Forques, Conca, Plaça Bisbe Amigó, Sant Francesc de Borja, Pintor Benedito, Plaça Espanya, Sant Vicent, Plaça Sant Agustí, Sant Vicent, Reina, Micalet i Plaça de la Mare de Déu.

2. Setmana estatal de lluita del 24 al 29 de novembre. Durant aquesta setmana es faran accions per reivindicar: pa, sostre, treball i dignitat. Es faran accions a diverses poblacions que us anirem comunicant quan es vagen concretant. A València es faran accions cada dia de la setmana:

• Dilluns 24. Cadires de la fam contra la descocupació i la precarietat. 11:00 hores. Plaça de l’Ajuntament
  • Dimarts 25. Participació en la manifestació contra la violència de gènere. 19:00 hores al Parterre.
  • Dimarts 25. Concentració davant el Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Zapadores (AV. Dr. Waksman). A les 18:00h.
  • Dimecres 26. Acció a favor dels serveis públics, educació i sanitat. A les 19:00 hores a l’antiga Fe – Conselleria Educació de Campanar.
  • Dijous 27. Acció contra el frau fiscal i per la renda bàsica. 11 hores. Plaça Ajuntament.

3. Dissabte 29. 18:00 hores. Manifestació: Plaça de Sant Agustí, Sant Vicent, Perdiodista Azzati, Plaça Ajuntament, Sant Vicent, Reina, Pau, Parterre, Justícia, Colom (Delegació Govern).

Des de la Intersindical Valenciana fem una crida a totes les persones afiliades i simpatitzants a la participació en les accions convocades per les Marxes de la Dignitat. En concret, necessitem persones que:

- Participen tots o alguns dies en les columnes que eixiran caminant des d’Alacant, Bunyol i Castelló;
- Participen en la rebuda de les Marxes de la Dignitat en totes aquelles poblacions per on passen les columnes;
- Participen en les etapes dels dies 14 i 15 de novembre;
- Vinguen en autobusos per sumar-se a la rebuda a la gent que camina el dia 15N;
- Acudesquen el dia 15N en la Plaça de Patraix per rebre a la gent que participa en les columnes;
- Participen en la Manifestació del 15N per la vesprada.
- Participen en la logística i organització de les columnes al pas per les diverses poblacions del recorregut i en la manifestació del 15N.
- Participen en la difusió de la propaganda i notícies sobre la Marxa de la Dignitat al País Valencià.
- Participen en les accions de la setmana de lluita del 24 al 29N i en la manifestació del 29N.

Per fer-ho podeu posar-vos en contacte amb les persones que ho organitzen al correu: .(JavaScript ha d'estar habilitat per veure aquesta adreça de correu electrònic)