FGV

Desconvocada la vaga en FGV

El Sindicat Ferroviari - Intersindical Valenciana desconvoca la Vaga General en FGV, plantejada entre els dies 15 a 19 de març en haver-se reunit amb Vicepresidència de la Generalitat.

15 / 03 / 2017 | Intersindical

Després de no haver estat possible un acostament amb la direcció de FGV per trobar solució al problema latent de manca de contractació de plantilla, es va realitzar una sol·licitud de reunió amb la Conselleria d’Hisenda, Presidència o Vicepresidència de la Generalitat, a fi de poder mantenir converses i una possible entesa.

Finalment s’ha rebut resposta per l’equip de la vicepresidenta Mónica Oltra. A data d’avui, 15 de març, SF - Intersindical Valenciana ha estat citats per a aquesta reunió. En la mateixa ha estat exposat el conflicte actual i els motius que ens havien portat a la convocatòria de vaga, que no és altre que la manca de personal i altres deficiències en FGV. Des de la vicepresidència se’ns ha escoltat i valorat cadascun dels punts exposats en una reunió ha estat basada en el diàleg. Atès que ja s’estan realitzant millores en els serveis públics i la voluntat de prosseguir amb aquestes mesures en tot el sector públic, inclòs FGV, el Sindicat ha decidit desconvocar la vaga.

La decisió de desconvocar les aturades, però, està condicionat al fet que es donen els passos de millora que hem estat reclamant i que la decisió adoptada en el dia d’avui per la nostra part es veja corresposta en un breu espai de temps, ja que de altra manera es prendrien les vies oportunes per proposar noves aturades i vagues.

Des del SF - Intersindical Valenciana es considera que és el principi d’un camí que ha de desembocar en la recuperació de les necessitats que presenta FGV, i els seus usuaris, així com una resposta positiva als punts que van motivar la vaga.

Des del Sindicat Ferroviari - Intersindical Valenciana volem demanar disculpes a tots els usuaris i usuàries per les molèsties ocasionades i agrair a l’equip de la vicepresidència l’haver-nos rebut.