Generalitat

Intersindical aposta per la màxima unitat en la defensa de l’autogovern i d’un finançament just

El Sindicat valora el reconeixement, per part de la Generalitat Valenciana, de la pluralitat en la defensa dels interessos dels valencians i les valencianes.

08 / 10 / 2015 | Amadeu Sanz

Intersindical Valenciana va emetre ahir un comunicat de protesta pel caràcter restringit de l’acte, convocat pel govern de la Generalitat Valenciana, per subscriure el manifest per un finançament just, majors inversions de l’estat i pel reconeixement del deute històric.

La defensa d’un finançament just ha de ser exercida per tota la societat valenciana

Per al Sindicat la defensa d’un finançament just ha de ser exercida per tota la societat valenciana, atenent a la seua pluralitat, compromesa en la defensa dels seus interessos, de la Generalitat Valenciana, i el conjunt de la societat civil, per bastir un front comú divers: el que importa és destacar la unanimitat i no intentar quantificar la capacitat de defensar-la en funció de criteris no justificats.

En aquest sentit, Intersindical valora especialment el missatge que des de la Presidència i la vicepresidència de la Generalitat s’ha traslladat a aquest sindicat, i a altres organitzacions socials que també havien evidenciat la disconformitat amb la seua no invitació a l’acte, en el sentit que és voluntat de la Generalitat Valenciana comptar amb totes les organitzacions per bastir un front comú que acabe amb les discriminacions que pateixen els valencians.

Intersindical Valenciana vol recordar el seu compromís en la lluita aquests darrers anys pel canvi polític en el govern valencià, especialment des de l’aplicació de mesures duríssimes contra el benestar de la ciutadania. També vol recordar el compromís històric en la reivindicació d’un millor finançament per al País Valencià.

Intersindical Valenciana accepta les explicacions donades i s’hi implicarà de valent en col·laborar amb les institucions valencianes i el conjunt de la societat civil en defensa dels seus interessos.