Llei de dependència

Intersindical a l’exposició 10é aniversari Llei de Dependència

22 / 02 / 2017 | Intersindical

Una delegació de la Intersindical Valenciana ha assistit a l’acte d’inaguració Exposició 10 ANYS EN DEFENSA DE LA LLEI D’AUTONOMIA PERSONAL I PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA celebrat a la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València.

Exposició que estarà de mostra fins al 3 de març en el hall de la Facultat de Ciències Socials.

L’acte va ser inagurat per la Vice-presidenta i Consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives Mònica Oltra, la qual va manifestar el gran esforç de lluita i reivindicació que s’est fent per part de les Plataformes de la Dependència respecte a una justa aplicació de la llei d’Autonomia Personal i de la seva repercusió efectiva i inmediata en el usuaris i famílies.  A la inaguració van assistir també la Directora General de Serveis Socials i Autonomia Mercè Martínez, on va fer lectura d’un manifest reivindicatiu que recorda els origens i les primeres mobilitzacions arran de la llei.
A més comptà amb la presència com a anfitrió del Degà de la Facultat Ernest Cano,  del Coordinador de la Plataforma de València, Antonio Llàcer i la intervenció clausurant l’acte d’Encarna Canet com a professora de Departament de Treball Social de la Facultat de Ciències Socials apel·lant directament a l’alumnat que es trobava present en la participació i implicació en plataformes i moviments socials, on va recalcar la importància d’aquesta implicació,  incidint en què ha de ser una feina més que ha de realitzar el professional de treball social.

L’exposició dels 11 panells reflecteixen la lluita continuada que s’ha dut des dels col·lectius socials i les Plataformes de la Dependència de PV al llarg d’aquests 10 anys de vigència de la llei.

Intersindical Valenciana com a organització  que col·labora amb la Coordinadora de les Plataformes de la Dependència PV valora possitivament la iniciativa d’aquesta exposició  i aposta per seguir treballant de ple en la millora de les condicions de vida de les persones usuaries dels distints col·lectius i sectors.