Mobilitzacions

Crida a la mobilització per al 24 i 27 d’octubre: si ens movem, ho canviem tot

Crida a la mobilització per al 24 i 27 d'octubre

19 / 09 / 2018 | Intersindical

Des del passat mes de maig, plataformes, organitzacions de la societat civil, sindicats i partits hem vingut compartint la necessitat de rellançar la mobilització social de manera general, unitària i transversal.

No + precarietat

Calendari dones 2018

Temps de dones. Dones en el temps.

Dijous, 20 setembre

STEPV
STEPV posa en marxa una campanya de reclamacions contra el nomenament el dia 3
18/09/2018

La campanya de reclamacions consta de dos models, un per al professorat en pràctiques i un altre per a l’interí

Salut
PACTE PER A LA GESTIÓ DEL DESPLAÇAMENT DEL PERSONAL SANITARI
17/09/2018
Condicions de treball. Desplaçament de personal sanitari per a l'atenció a domicili de pacients. L'administració sanitària, desprès de negar-se reiteradament a la proposta d'Intersindical Salut (dotació de vehicles amb conductor), ara l'ha considerada molt raonable i ha proposat un pacte a la Mesa Sectorial de Sanitat, enfocat a la dotació de recursos per al desplaçament de professionals en els serveis d'atenció domiciliaria. La proposta de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública per a la millora de les condicions laborals del personal d'atenció primària, en allò relatiu als desplaçaments per a l'atenció a domicili de pacients es centra en la implementació de les següents mesures.
STAS
RLTs: La classificació dels llocs de treball, una asignatura pendent
19/09/2018
Passat divendres, 14 de setembre, la Mesa Sectorial de Negociació de la Funció Pública va donar per negociada l’actualització de la Relació de Llocs de Treball del personal al servei de l’Administració del Consell. En realitat, tan sols l’administració va qualificar de negociació aquesta pantomima formal que es repeteix sistemàticament amb una periodicitat més o menys variable.

Àrees de la intersindical

Salut laboral i medi ambient

Els accidents laborals segueixen creixent al País Valencià

En el primer semestre de 2018 s’ha triplicat el nombre d’accidents mortals en el treball in itinere, i també han augmentat en jornada, respecte a les xifres corresponents al mateix període de 2017.

Moviments socials

Corredor Cantàbric Mediterrani: una infraestructura necessària i justa

Intersindical Valenciana se suma a la mobilització pel corredor Cantàbric - Mediterrani per ser una infraestructura important i necessària pel nostre País, aixó com ho és el corredor Mediterrani que ha connectar el País Valencià amb Europa a través de Catalunya. La manifestació serà el 7 d’octubre a las 11.00h. davant l’estació del Nord de València.

Política lingüística

Intersindical Valenciana no acceptarà “rebaixes” en la capacitació lingüística del personal de la Generalitat

El sindicat contesta així a les declaracions de la Presidenta del PP, Isabel Bonig, on suggereix que els coneixements de valencià siguen un requisit, només, per a les places amb atenció al públic i un mèrit per a la resta

Publicacions