b6

CURS EN LÍNIA - CURS EN LÍNIA - CURS EN LÍNIA - CURS EN LÍNIA - CURS EN LÍNIA - CURS EN LÍNIA - CURS EN LÍNIA - CURS EN LÍNIA - CURS EN LÍNIA

 

CREACIÓ D’UNA REVISTA ESCOLAR AMB EINES INFORMÀTIQUES

Aprendrem a crear una revista escolar mitjançant programari lliure que podem instal·lar als nostres centres educatius. D’aquesta manera podran ser els propis alumnes els protagonistes de tot el procés d’elaboració.

Els docents podran aprofitar aquest recurs per difondre les activitats del centre a les famílies amb una edició impresa de la mateixa


Objectius

  • ConÈixer les eines necessÀries per a crear una revista escolar amb mitjans informÀtics.
  • Donar a conÈixer la revista escolar com a mitjÀ de comunicaciÓ de les activitats del centre a les famílies.

Continguts

Coneixement del programari informàtic especÍfic per a la realitzaciò de la revista:

 

GIMP

SCRIBUS

INKSCAPE

ETC.

Fonaments d'estructuració d'una revista escolar.


Avaluació

  • Realització, si més no, al 85 %, de les classes programades. (Visionar les propostes didàtiques, realitzar els exercicis, participar en els xats i en foros, etc.)

  • Domini dels continguts desenvolupats al llarg del curs.

  • Elaboració dels treballs que es proposen.

  • Participació activa en les activitats que es proposen i desenvolupen.


Lloc de realització: Aula Virtual

Calendari: 20 oct. a 24 nov.

Durada: 100 H

Nivell: Internivell

Àrea: Interàrees

Participants: 40

Matrícula Afiliats: 200 € No afiliats: 300 €