La Conselleria d'Educació, seguint amb la seua política d'assetjament al STEPV, ha rebutjat el conveni de les activitats proposades per l'Escola Sindical de Formació Melchor Botella. Intenta pressionar al Sindicat, com ho fa amb altres entitats, posant-li com a condició que accepte allò que, en altres àmbits, està posant a les meses de negociació.
La posició del STEPV, com a sindicat majoratori en l'àmbit de l'ensenyament, fa que el rebuig a la política educativa actual (Ciutadania en anglés, acord d'interins, atacs a l'ensenyament en valencià, retallades en totes les etapes educatives, privatització de l'ensenyament, precarietat de les instal·lacions, etc.) siga una pedra a la seua sabata de la qual li agradaria desfer-se.
Però el nostre sindicat no està disposat a claudicar davant el xantatge ni a vendre's a canvi de prebendes o tractes diferenciats. Igual que l'any passat, el STEPV recorrerà la resolució del conveni. Mentre, conscient de la importància de la formació permanent del professorat i convençut que és el camí cap a la millora del model educatiu, continuara buscant noves vies per a poder dur endavant les nostres propostes formatives.
Aquestes que us proposem, estan conveniades amb la Universitat de València que ens dóna validesa davant de qualsevol convocatòria i a la qual agraïm el seu suport.
Sabem que això porta la gent que confia en nosaltres a fer una despesa extra mentre altres sindicats no tenen problemes (es pot comprovar al DOCV).
Però la independència té un preu i, en un moment en el qual s'està posant en dubte el paper dels sindicats com a moviment transformador, ens cal, més que mai, arrimar el muscle i respondre amb contundència.
Gràcies per la vostra confiança en el nostre model.