Salut

Nova víctima del terrorisme masclista!!

23 / 05 / 2013 | Intersindical

En una setmana, tres dones han estat assassinades per criminals masclistes!

24 #donesassassinades2013 n #EEspanyol x #terrorismemasclista

Tres dones mortes en una setmana? No, tres dones assassinades. El masclisme s’ha cobrat altra víctima aquesta nit en Llodio (Àlaba) Ens sorprèn la passivitat del govern davant aquest terrorisme masclista, el silenci de la societat i els mitjans.

Els assassinats de dones a les mans de les seues parelles o ex parelles són un degoteig constant. Mentre, qualsevol tema és més important que aquest. És que no és suficientment greu, indigne, que es permeta que els masclistes continuen matant? Que ja hagen estat assassinades 24 dones en el que duem d’any?

Una setmana tràgica, tot just tenim temps de condemnar un assassinat i ja tenim notícia d’un altre.

Són moltes les revindicacions i difícils els temps que vivim. Però aquest tema és el primer i més important de tots, perquè el dret a viure sense violències és el primer de tots els drets.

Ni els governs, ni els mitjans donen la importància que requereix aquest tema. Parlen de denúncies falses (només suposen un 0,01% del total), fan responsables a les mateixes assassinades per no haver denunciat, quan els responsables són els mateixos governs que retallen en prevenció, assistència, protecció. Les notícies de cada assassinat apareixen amagades, en les pàgines de “societat”, és diu que han mort i no que han estat assassinades.

Prou d’agressions!