A casa nostra

Intersindical Valenciana inaugura una nova seu comarcal en el Port de Sagunt

Aquest és un nou pas per consolidar l’expansió comarcal de la nostra organització i apropar-nos encara més a la classe treballadora valenciana.

04 / 01 / 2023 | Intersindical

Complint el mandat de l’últim Congrés celebrat a Alboraia fa escassament un any, Intersindical Valenciana enceta en el Camp de Morvedre els Punts Intersindicals d’Assessorament Laboral (PIAL), un projecte d’ampliació de les nostres seus comarcals en tot el País Valencià per aprofundir la defensa dels drets de les treballadores i treballadors des dels senyals d’identitat d’Intersindical Valenciana: una organització assembleària, feminista, igualitària, reivindicativa, solidària, ecologista, autònoma i valenciana.

La nova seu d’Intersindical Valenciana està situada en el número 27 del carrer Pintor Pinazo de Port de Sagunt. La inauguració va tindre lloc el 20 de desembre amb gran afluència d’afiliació i una notable representació de la corporació municipal. Van acudir, entre d’altres autoritats municipals, la 1a Tinent d’Alcaldia i Regidora de Personal i Règim Interior, Mª Jose Carrera Garriga, el Tinent d’Alcaldia i delegat de l’Àrea d’Economia i Organització municipal, Josep María Gil Alcamí, el Regidor d’Educació i Transparència, Jose Manuel Tarazona Jurado, i el Regidor de Platges, Roberto Rovira Puente. Així mateix vam comptar amb la presència d’Elo Chamarro, Secretaria de Feminisme d’ERPV.

Durant l’acte, en el qual es va servir un vi d’honor, es va celebrar la gran victòria en les eleccions sindicals en Educació Pública (la tercera majoria absoluta consecutiva en pública no universitària), els excel·lents resultats que estem aconseguint en importants empreses de l’àmbit privat, i en les recents eleccions en el sector sanitari. No podem oblidar que som el Sindicat més votat en l’administració de la Generalitat Valenciana i que la nostra presència en l’àmbit privat creix cada dia.

La portaveu d’Intersindical Valenciana, Beatriu Cardona, va expressar la seua satisfacció per haver obert el primer PIAL a una comarca com el Camp de Morvedre, amb una significació obrera històrica. El recorregut de la nostra organització ve de lluny, perquè persones lluitadores i compromeses, com el nostre primer portaveu Vicent Maurí, van pensar en gran i van creure que era possible i necessari encetar un projecte sindical com la Intersindical Valenciana.

El més recent